Dieta minune care previne cancerul ovarian

Cercetările recente arată că o treime dintre tipurile de cancer pot să fie prevenite cu ajutorul unei alimentaţii corecte. Află acum ce trebuie să incluzi în dieta zilnică pentru a te proteja de cancerul ovarian! Acesta mai este denumit şi ucigaşul silenţios, deoarece poate să afecteze femei de toate vârstele şi să nu manifeste simptome supărătoare de timpuriu. Medicii avertizează că riscul de apariţie creşte odată cu vârsta, 4 din 5 cazuri fiind diagnosticate la femeile care au peste 50 ani. Boala este diagnostică de regulă în stadii avansate, de aceea rata de supravieţuire este foarte scăzută, de doar 30%. Cauza care duce la apariţia cancerului ovarian rămâne necunoscută. Există, totuşi, o serie de factori care cresc riscul de a dezvolta boala, precum: vârsta, factorii genetici, hormonali, obezitatea, infertilitatea, endometrioza şi terapiile de substituţie hormonală.
7 simptome asociate cancerului ovarian:
– distensie abdominală;
– urinări frecvente;
– dureri abdominale;
– sângerări post-menopauzale;
– pierderea poftei de mâncare;
– sângerări anale;
– balonare.
Alimentele care te protejează de cancerul ovarian:
1. Andivele
Cercetările efectuate pe un eşantion de peste 62.000 femei care au consumat cu regularitate andive arată că riscul de cancer ovarian este redus cu 75%. Efectul spectaculos este dat de o substanţă din andive, numită kemferol, care are capacitatea de a distruge celulele canceroase. De asemenea, kemferolul împiedică vascularizarea tumorii, lucru care favorizează înfometarea ei şi incapacitatea de a se mai dezvolta. Noi vă recomandăm două porţii de andive pe săptămână. O porţie înseamnă o jumătate de cană cu frunze de andive tăiate.
2. Ceapa
Consumul regulat de ceapă scade riscul de apariţie a numeroase tipuri de cancer, inclusiv cel ovarian. Datorită substanţelor anticancerigene din conţinutul ei, este recomandat să consumi zilnic măcar o jumătate de cană de ceapă, crudă sau gătită în puţin ulei (nu fiartă, deoarece prin fierbere se distrug 30% din substanţele anticancerigene). Ceapa roşie are un efect anticancerigen mai puternic cu 60% decât ceapa albă. Prin urmare, nu uita de ea şi introdu-o în dieta zilnică.
3. Carnea de peşte
Datorită conţinutul ridicat în acizi graşi omega-3, carnea de peşte reduce cu 30% riscul de cancer ovarian. Este recomandat să consumi săptămânal câte 2-3 porţii de peşte, cum ar fi somon, hering, sardine, macrou sau cod. Cele mai bune modalităţi de preparare sunt fiert la abur şi copt.
4. Roşiile
Un studiu realizat pe un eşantion de 13.000 femei arată că o jumătate de cană cu roşii consumate de 5-6 ori pe săptămână reduce cu 60% riscul de a dezvolta cancer ovarian. Substanţa responsabilă de protecţia oferită este licopenul, care se găseşte în cantitate mai mare în roşiile gătite, spre deosebire de cele în stare crudă.
5. Strugurii
Resveratrolul pe care-l găsim în struguri, extract de struguri şi vin roşu inhibă angiogeneza (procesul de formare a noilor vase de sânge care aprovizionează tumorile canceroase) cu 60%, explică dr. William W. Li, preşedintele Fundaţiei Britanice de Angiogeneză.

ARGEŞUL DE NORD

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: