Acte necesare pentru înregistrarea decesului

Actul de deces se întocmeşte la primăria municipiului, oraşului sau comunei în a căror rază administrativ-teritorială s-a produs decesul. Declaraţia de deces se face verbal, de către membrii familiei decedatului/ei, în termen de 3 zile de la data încetării din viaţă a persoanei. În lipsa familiei, decesul este declarat de către vecinii, administratorul imobilului, medicul sau alt cadru sanitar din unitatea sanitară unde s-a produs decesul. Odată cu declaraţia de deces, declarantul va depune următoarele acte:
Certificatul medical constatator al decesului, întocmit şi semnat de medicul sau cadrul sanitar care a făcut constatarea, în care trebuie consemnată cauza decesului, fără prescurtări.
Actul de identitate al/a celui/ei decedat/e.
Livretul militar sau adeverinţa de recrutare, după caz, pentru persoanele supuse obligaţiilor militare;
Actul de identitate al persoanei care declară decesul.

Argeșul de Nord

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

<span>%d</span> blogeri au apreciat: